Dane Sklepu

ButBox - Fundacja MARS
Mazowiecka 9
09-100 Płońsk
Polska
NIP: PL 5671907037

Telefon:
+48 519851433

Jak każdy towar zakupiony w ButBox klient posiada możliwość jego reklamacji oraz zwrotu jeżeli nie był użytkowany lub prany. Każde zgłoszenie jest rozpatrywane indywidualnie przez nasz zespół oraz w niektórych przypadkach przekazujemy towar do producenta / dystrybutora w Polsce, aby wypowiedział się w danym przypadku zgłoszenia. Dbamy o to, aby klient był zawsze zadowolony, ale również musimy brać pod uwagę próby wymuszenia zwrotu środków finansowych po uszkodzeniu towaru podczas jego użytkowania co nie podlega reklamacji, wymiany i zwrotom.

Produkt kupiony do 31.12.2022 roku Produkt kupiony od 01.01.2023 roku
Nazwa reklamacji Rękojmia za wady Brak zgodności towaru z umową
Czas na stwierdzenie wady Masz 2 lata od wydania produktu na stwierdzenie istnienia w nim wady Masz 2 lata od wydania produktu na stwierdzenie istnienia w nim wady
Żądania reklamacyjne Składając reklamację, wskaż jedno z poniższych żądań:
  • Usunięcie wady (naprawa)

  • Wymiana

  • Obniżenia ceny (wskaż o jaką kwotę)

  • Zwrot wpłaty (odstąpienie od umowy)

Składając reklamację, wskaż jedno z poniższych żądań:
    • Naprawa

    • Wymiana

Gdy Twoje żądanie nie odniosło pożądanego skutku lub brak zgodności towaru z umową jest istotny, możesz zażądać:

  • Obniżenia ceny (wskaż o jaką kwotę)

  • Zwrotu wpłaty (odstąpienie od umowy)

Warunek skutecznego odstąpienie od umowy Sprzedawca może odmówić Ci zwrotu wpłaty, jeżeli stwierdzona wada jest nieistotna lub spowodowana użytkowaniem towaru w niezgodny sposób lub jego upranie. Sprzedawca może odmówić Ci zwrotu wpłaty, jeżeli wykaże, że stwierdzony brak zgodności z umową jest nieistotny lub spowodowana użytkowaniem towaru w niezgodny sposób lub jego upranie.
Termin odpowiedzi sprzedawcy Sprzedawca udzieli odpowiedzi na Twoją reklamację w terminie:
  • 14 dni od dnia otrzymania Twojej reklamacji (jeżeli żądałeś naprawy, wymiany lub obniżenia ceny)

  • 30 dni (jeżeli żądany był zwrot wpłaty)

Sprzedawca udzieli odpowiedzi na Twoją reklamację w terminie:
  • 14 dni od dnia otrzymania Twojej reklamacji

Podstawa prawna Ustawa z dn. 23.04.1964 r. - Kodeks Cywilny (art. 556 i nast.) Ustawa z dn. 30.05.2014 r. - o prawach konsumenta (art 43a i nast.)

Gwarancja na towary w ButBox

W sprzedaży posiadamy 2 kategorie towarów, które podlegają innym zasadom reklamacji i gwarancji.

1. Są to towary sprzedawane w kategoriach: Kobieta, Facet, Dziecko, Akcesoria i podlegają one standardowym zasadom zgłoszeń i rozpatrywania reklamacji i różnych wad produktowych jakie mogą się zdażyć w procesie produkcji.

2. Towary w kategorii Wyprzedaż są to ostatnie pary butów, które są sprzedawane po niskich cenach ponieważ wycofywane są ze sprzedaży w dużych sklepach handlowych. Obuwie nie musi, ale może mieć nieduże znamiona użytkowania spowodowane ich mierzeniem i powystawowymi śladami ich oglądania przez klientów. Dlatego przed zakupem lub po otrzymaniu towaru należy zobaczyć czy nie posiada wad które nam się nie podobają. W przypadku wykrycia jakiejś wady, która nam się nie podoba należy poinformować o tym zespół ButBox w sposób: Mail, Telefonicznie, Chat. Towar może być zwrócony lub ewentualnie można dostać kod rabatowy rekompensujący zakup obecnego towaru na poczet kolejnych w sklepie ButBox.

Gwarancja na towar obejmuje produkty tylko z grupy 1. Natomiast reklamacja obejmuje towary z grupy 1 i 2.

THEME OPTIONS

Panel Tool

Tak Nie